Uslovi korišćenja

Opšti uslovi korišćenja

Opšti uslovi korišćenja i poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i dobrom praksom poslovanja naše firme. Internet prodavnica "MillaToys" je web sajt namenjen prodaji proizvoda koje naša firma ima u ponudi. Korisnik ili kupac je osoba koja koristi usluge naše Internet prodavnice u nameri da određene proizvode kupi ili da se o njima informiše, ako želi da ih direktno kupi u našim maloprodajnim objektima.

Svaki korisnik usluga Internet prodavnice prilikom registracije prihvata uslove korišćenja sajta i saglašava se da će se komunikacija i kupoprodajni odnos odvijati shodno Zakonu o zaštiti potrošača.

Takođe, pre slanja porudžbine, kupac prihvata uslove pod kojima se realizuje kupovina na daljinu i prihvata saglasnost sa članovima zakona koji se odnose na povraćaj robe kupljene na daljinu a koji se odnose na njegove obaveze kao kupca.

Cene u internet prodavnici

Sve cene su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Cene na sajtu važe samo za artikle koji se prodaju u web prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u našim prodavnicama.

Milenijum doo zadržava pravo promene cena bez prethodne najave, bilo da se radi o povećanju ili smanjenju cena. Ovo ne važi za artikle na akcijama i za sniženja, koji se posebno najavljuju.

Iako se trudimo da cene na sajtu budu maksimalno ažurne, može se desiti da se potkrade greška. Osobe iz naše firme zadužene za Internet prodaju obavezno kontaktiraju kupca telefonom posle svake Internet porudžbine, upravo da bi se izbegle neprijatne situacije.

Isporuka robe

Milenijum doo robu isporučuje komercijalnim kurirskim servisom.

Cena isporuke je besplatna za robu čija je vrednost preko 3000 dinara. U slučaju isporuke robe čija je vrednost manja od ovog iznosa, kurirska služba naplaćuje prevoz po svom cenovniku.

Pročitajte više na strani Isporuka robe

Poštanski operateri

Milla Toys ima ugovor sa poštanskim operaterom BEX Express putem koga potrošač može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca. (Član 26. stavka 7. Zakona o zaštiti potrošača)

Servis, garancija, reklamacije

Svi artikli koje prodajemo imaju obezbeđene servise u Republici Srbiji.

Milenijum doo ne servisira uređaje, ali je dužan da u zakonskom roku važenja saobraznosti robe obezbedi usluge primanja i slanja neispravne robe servisima.

Reklamacije se podnosi lično u našim prodavnicama ili preko telefona ili slanjem elektronske pošte na našu adresu. Svaka naša prodavnica ima lica zadužena za obradu reklamacija koja će vam rado pružiti pomoć u takvim situacijama.

Bitna napomena: kupac je dužan da se pridržava napomena o korišćenju artikla koje je proizvođač/prodavac naveo u uputstvu za korišćenje. Kupac ne može da ostvari svoja prava u slučaju da je fizički oštetio proizvod, ako je neispravan proizvod servisiralo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, ako se nije pridržavao uputstava za upotrebu i tako izazvao kvar uređaja, ako je kvar nastao dejstvom tzv. više sile (udar groma, poplava, požar itd).

Na sve žalbe i reklamacije kupac će dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku a dobra praksa naše firme je da se svi problemi rešavaju dogovorom na obostrano zadovoljstvo. Ako se, međutim, dogovor ne postigne, Zakonom o zaštiti potrošača predviđene su mogućnosti vansudskog rešavanja sporova.

Pročitajte opširnije na strani Reklamacije i servis

Pravo na privatnost i bezbednost

U skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka, podaci koje ostavljaju kupci na sajtu koriste se isključivo za komunikaciju u slučajevima kupovine robe, reklamacija i informacija za kupce. Milenijum doo lične podatke kupaca ne koristi za druge namene niti će to raditi.

Pravo na otkazivanje kupovine (odustanak od ugovora)

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu.

U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.

Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca, a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja.

Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (Član 37. Zakona).

Na osnovu odredbe čl.13 i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/2016) privredno društvo Milenijum D.O.O. Zaječar, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.millatoys.rs

OBAVEŠTAVA

  • da se prodaja robe putem internet sajta www.millatoys.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Milenijum D.O.O. Zaječar, Nikole Pašića 324, 19000 Zaječar, Srbija, mat.br. 17360175, PIB: 101327305, šifra delatnosti 46.90, web adresa: www.millatoys.rs , kontakt telefon: 019/442-756, kontakt e-mail: komercijala@milenijumza.co.rs
  • da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.millatoys.rs
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/2016) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.millatoys.rs smatra prodajom na daljinu
  • da roba koja se prodaje putem internet sajta www.millatoys.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u deklaraciji
  • da se saobraznost robe ugovoru isključivo utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom
  • da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
  • da je usluga isporuke robe besplatna za porudžbine koje su veće od 3.000 rsd
  • da je usluga isporuke robe 300 rsd ukoliko je vrednost porudžbine manja od 3.000 rsd
  • da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno naručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano OVDE
  • da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstva u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano OVDE
  • da za robu koja je poručena putem online prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem online prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete naći OVDE
  • da se popusti različitih akcija ne mogu sabirati
  • da će ukoliko se kupac ne odazove na telefonski poziv ili ne dostavi ispravan kontakt telefon za potvrdu porudžbine u roku od 3 dana porudžbina biti otkazana
  • da je trgovac odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za više informacije o saobraznosti pogledajte stranu Reklamacije i servis